Di mana aku sekarang?  

Posted by Hafiz S. in

Pejam celik pejam celik... tup tup dah hampir 6bln aku bertapa kat Saujana Utama (SU) Sungai Buloh nie. Tujuan asal aku datang nak tolong cuzzin aku handle dia punya bengkel jer, kalut cket sebab dia buka 2 bengkel kat cni. Katanya pening nak handle sorang2 dgn perangai anak buah lagi, dgn kedai yang perlukan sokongan lagi... Macam2 hal lah.

Tapi alhamdulillah setakat aku ada bersama dia, aku tengok bengkel dia makin ok dan lebih terurus cket berbanding yang dia handle sorang2 dulu.. Yelah aku bukan pandai sgt pasal bengkel, spanar aku kenal la, lain2 aku belajar koho² kata ore kelate... Aku banyak tolong dia uruskan akaun, bukan xnak kotorkan tangan tapi memang tak pandai. Kang niat nak tolong jadi menyusahkan orang plak bila nak memandai..

Dia pun aku tengok makin ok jer, muka pun tak berkerut macam dulu.. Kita xleh lari dari masalah, tapi setakat yang remeh temeh ni patut handle terus. Masalah kecik pun leh jadi besar kalau duk himpun dlm benak kepala nie.. Darah pun boley naik pressure, bahaya loO.. Sementara dia dah ok, aku menungkan plak pasal future aku, cehhh cambest lak (koya blana demo... huhu~) Dalam termenung tue macam2 ada dalam kepala otak nie....~ 2 be continue

This entry was posted on 10 June 2008 at 5:44 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment