di mana aku sekarang... episod 3  

Posted by Hafiz S. in

"huh... kaco je mamat nie," aku cakap dlm ati je. Sambung balik aku berangan... Kalau buat tempat servis komputer bagus gak ni, alat lebih kurang pun dah ok, tapi kat mana aku nak buat port? takkan dlm bengkel ni aje.. Aduh xlogik langsung.. dlm tak logik pun aku jalan kan jugak pelan2 buat flyers, sembang2 ngan kawan pun aku selit jugak pasal servis pc nie.. Hari demi hari, xdak pun yang datang.. hammpeh lak rase, kuciwa pun ada juga ckit. Tapi aku tak pernah putus asa, itu prinsip aku.

(dunia sebenar) aku dah rimas duk kat bengkel buat benda sama hari2, kalau sape kenal aku mesti tau perangai aku yang takleh duk bersahaja atau duk setempat... aku suka kesana kemari, tak kira ada pekdah ke takdak pekdah ke suke ati aku la aku punya badan.

satu hari aku sembang ngan member sebelah, towkay restoran 111zone sebelah je ngan bengkel cuzzin aku.. kedai dia bagus, ada seri la cuma masa tu dia baru bukak lebih kurang 3bln. story punya story baik punya, aku banyak citer pasal komputer yang dia plak citer bidang construction nak buat macam mana itu bidang dia. tapi aku leh ngam ngan dia... leh kata satu kapla gak ler.. first sight, aku ingat dia ni straight, garang, tapi rupanya kena ngan cara aku... talkative, suka bagi pandangan, macam klik² aku kat KB.

....

This entry was posted on 10 June 2008 at 6:09 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment